مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:202023-05-31سياسي

همایش|شهردار شیراز: از رویکرد مطالبه گری خبرگزاری فارس استقبال می کنیم


اهمیت رسانه امروز بر همه روشن است چون همه دنبال دانستن و فهمیدن هستند و می خواهند بدانند در اطرافشان چه می گذرد و در این بین اصحاب رسانه و کسانی که قلم در دست دارند می توانند این اطلاع رسانی را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی امروز در همایش فصلی خبرگزاری فارس که با حضور خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری و جمعی از مسوولان و مدیران شهری و نمایندگان مردم فارس در مجلس برگزار شد بیان کرد: سختی کار امروز بیشتر از قبل است چون مخاطب مدرن شده و منفعل نیست و به مدد تلفنهای همراه امروز می توان به همه دنیا و به همه اطلاعاتی دسترسی پیدا کرد.

وی گفت: امروز دهکده جهانی به کلبه جهانی تبدیل شده و در یک کلبه وقتی همه کنار همه نشسته اند، دیگر نمی توان چیزی را پنهان کرد.

 اسدی خاطرنشان کرد: شاید برخی مسئولان ترجیح بدهند در فضای ابهام و غبار آلود به سر ببرند؛ اما مردم دنبال اطلاع  و شفافیت هستند و در این مسیر رسانه ها به خوبی نقش ایفا می کنند.

اسدی گفت: در کلانشهر شیراز خبرگزاری فارس مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار داده، سوال می پرسد و رودربایستی هم ندارد و بنده هم به عنوان شهردار شیراز از چنین رویکردی استقبال می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش|شهردار شیراز: از رویکرد مطالبه گری خبرگزاری فارس استقبال می کنیم

همایش|شهردار شیراز: از رویکرد مطالبه گری خبرگزاری فارس استقبال می کنیم